BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

...

Wednesday 27 July 2011

BeRiTA haRIan..

neyh..la gamba aku nan khalidah a.k.a. idah la kononyer !!

Kitorang kat sane ayik take pix jer...rehat je pegang fon..huhuu...tu la keje kmi 4 kawan...nk tau x sape tuh..huhuh...aku,idah,aimi,and ju kmi nk kepala gileer ckit..huhu...jangan la nk heran plk kikiki,,,tpi aku,ju n idah slalu la sesama..dudok pon semeja..kikik...ade 3 orang bdk lki kat blakang kitorang tuh cam ape je??doarang klau wk2 MATHS je depa akn jerit GIRLS!!!! n kmi yg pompuan sedewan neyh p0n jerit la BOYS...LOL!!hmm..tands tuh sememang =nye kmi cocuer kiki..cam ne p0n mang bes r p situ.. nk tengok x gamba kmi posing hmm...daa tengok DO LEAVE A COMMENT YA!!! huhuhu..
aku n idah..


ju yg COMEY!!

MIXIe n aku...

SAhabat KARIB sejati selamANYA!!

AKU yg COmey tuh..huhu..!!

peeaacee no WAR!!

idah BAJET!!

uSS!!

MIXIE!! blur!!

AKU N JU  yg comey gilerzzz....

0 comments: